Case Study – Megalazienki.pl

Naszym zadaniem było zwiększenie współczynnika konwersji. Po przeanalizowaniu statystyk i przyjrzeniu się stronie stwierdziliśmy że zwiększenie współczynnika dość niskim kosztem uzyskamy dzięki przebudowaniu górnej belki strony oraz karty produktu.

Stan początkowy

Zmiana górnej belki

Górna belka posiadała wyszukiwarkę oraz dane kontaktowe jednak całość była mało czytelna i niezbyt widoczna.

gorna-belka-1

Oddział w Krakowie był w likwidacji dlatego też usunęliśmy dane kontaktowe do tego oddziału. Z analizy zamówień oraz statystyk okazało się że przeważająca większość zamówień dokonywana jest bez rejestracji a jeśli już z rejestracją to odbywa się ona bezpośrednio w trakcie składania zamówienia w formularzu. Dlatego zdecydowaliśmy o usunięciu również linku do rejestracji i logowania. Z uwagi na to że centrala firmy znajduje się w Tychach i tam własnie realizowane są zamówienia internetowe zdecydowaliśmy o wyróżnieniu własnie tego numeru telefonu w miejscu które uzyskaliśmy dzięki usunięciu powyższych informacji.

Wykorzystując wolną przestrzeń która już znajdowała się za logo firmy zdecydowaliśmy też o powiększeniu i większym wyróżnianiu pola wyszukiwania. Po dokonanych zmianach nowa belka wyglądała w ten sposób.

gorna-belka-2

Przeprojektowanie karty produktu

Na karcie produktu znajdowało się boczne menu oraz boxy z promocjami oraz prośba o pozostawienie numeru telefonu.

karta-produktu

Jako że karta produktu jest miejscem gdzie klient podejmuje decyzje o zakupie zdecydowaliśmy o przebudowie jej w taki sposób żeby uwydatnić jak najbardziej cechy produktu a usunąć elementu które mogą klienta niepotrzebnie rozpraszać. Usunięte zostało więc menu boczne ponieważ to samo menu jest dostępne już w górnej belce strony. Usunięte zostały też boczne boxy promocji. Z uwagi na to że po przebudowaniu górnej części strony nr. kontaktowy jest bardziej widoczny oraz że z formularza zamawiającego rozmowy telefoniczne klienci nie korzystali usunęliśmy również ten element.

Dzięki uzyskanej przestrzeni mogliśmy znacząco powiększyć zdjęcie produktu, zwiększyć przycisk wzywający do działania (“dodaj do koszyka”), informację o dostępności produktu oraz dodać dodatkowe informacje czyli szczegółowe koszty transportu (najczęściej zadawane pytanie w rozmowach telefonicznych z konsultantami sklepu). Efekt zmian prezentuje się następująco.

karta-produtku2

Efekty

A teraz najważniejsze, czyli jakie były rezultaty zmian po pełnym roku. Tutaj należy też zaznaczyć że dzięki stałej współpracy i pozycjonowaniu wzrost ruchu na stronie w ciągu tego roku wyniósł 20%

Megalazienki-ruch

Efekt:

Megalazienki-wspolczynnik-konwersji

 

Skontaktuj się z nami

W celu szybszej wyceny oraz dokładniejszej odpowiedzi na Państwa pytania polecamy wypełnienie i załączenie poniższego pliku.




Załącz
Brief